We zijn vertrokken

23 april 2025 - Bertangles, Frankrijk

Hallo allemaal

Gisteren 375 km gereden en er zes uur over gedaan (veel file's) maar uiteindelijk aangekomen in Bertangles in Frankrijk. 

We staan ondertussen op Camping Chateaux Bertangles of te wel   2025 Bertangles  (3)

Camper geplaatst   2025 Bertangles  (5)en daarna een lekker borreltje maakt een hoop goed.

We hebben goed geslapen en werden vanmorgen gewekt door regen. 

Toch besloten we om hier nog een dag te blijven om te acclimatiseren en een ander ritme aan te nemen ;).

Nu om drie uur komt er af en toe een zonnetje om de hoek kijken.

Morgen gaan we richting de kust om uiteindelijk de stranden van D-day te bezoeken. 

Dit is onze eerste blog en ben benieuwd hoe hij aankomt bij jullie en we horen graag wat er moet/kan verbeteren.

Groet van ons 

Foto’s

16 Reacties

  1. Ton Versteeg:
    23 april 2025
    Het verhaal Is prima aangekomen, leuk om te lezen
  2. Hilda en Maurits:
    23 april 2025
    Hallo je app is goed aangekomen
    Leuk dat jullie al op de camping staan
    Even bijkomen
    En borrelen hoort er ook bij
    Leuk dat we jullie zo kunnen volgen
  3. Gea en Hennie:
    23 april 2025
    Hoi saampjes, goed dat jullie nog een dagje blijven, lekker relaxen met borrel!!
    Lilian wil je Hennie toevoegen aan de adressenlijst: [email protected]
    Tot de volgende blog
  4. Gea en Hennie:
    23 april 2025
    Ben zo brutaal geweest en heb Hennie al aangemeld...
  5. Simone Leeflang:
    23 april 2025
    Veel.plezier!!
    Ik heb geen melding ontvangen dat er een verhaal klaar stond, dus ga me anders nog een x aanmelden. Hoe dan ook, zelf kijken werkt ook 😍
  6. Ans en Henny:
    23 april 2025
    Hoi luitjes, gezellig zo he, lekker kletsen!!
    Ja Jan, we moeten een ander inductie plaat kopen! Tis niet anders, we moeten toch eten kunnen koken he!! 😱😱
    Fijn dat jullie het naar je zin hebben!
    Tot horens!! Grtjes van ons
  7. Syl:
    23 april 2025
    Goed plan zeg een dagje acclimatiseren. Ik ben benieuwd naar de dag van morgen (en alle dagen erna ook 😁). Zet hem op en geniet met volle teugen 😘
  8. Tom en Alie:
    23 april 2025
    Verhaal is binnen, leuk om te lezen. FF dagje bijkomen is wel even lekker. Gezellig om jullie te volgen. Veel plezier!
  9. John Tersteeg:
    23 april 2025
    Mailtje gehad met linkje, werkt prima. Leuk om te lezen hoe het jullie vergaat.
  10. Tolien:
    23 april 2025
    Hoi, ook ik ga me nog een keer aanmelden om een mail te krijgen dat er nieuws is.
    Leuk om jullie zo te volgen. Geniet ervan!!
  11. Tolien:
    23 april 2025
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen. Ik had de mail in mijn ongewenste mails ontvangen. Nou ja zeg, ongewenst 😉.
    Geniet van jullie avontuur. Ik zie uit naar jullie verhalen.
  12. Ilona:
    23 april 2025
    Superleuk om zo op de hoogte te blijven van jullie avonturen! Fijne reis! Liefs!
  13. Andrea & Ruud:
    23 april 2025
    Hi hi, leuk om te lezen. Leuke camping, we hebben er gestaan in de zomer van 2021. Bijzonder, zo naast dat kasteel. D-day stranden zijn zéér de moeite waard.
  14. Diny:
    23 april 2025
    Ja hoor, gelukt!
    Fijn om jullie reis te volgen, stiekem wel een beetje jaloers.
  15. Anja:
    24 april 2025
    Mail ontvangen, leuk om (mee te reizen) met jullie. Geniet en een veilige reis morgen.
  16. Pieter poot:
    26 april 2025
    Hoi Jan en Lilian leuk om mee te lezen en kijken