We zijn vertrokken
23 april 2025 - Bertangles, Frankrijk
Hallo allemaal
Gisteren 375 km gereden en er zes uur over gedaan (veel file's) maar uiteindelijk aangekomen in Bertangles in Frankrijk.
We staan ondertussen op Camping Chateaux Bertangles of te wel 
Camper geplaatst
en daarna een lekker borreltje maakt een hoop goed.
We hebben goed geslapen en werden vanmorgen gewekt door regen.
Toch besloten we om hier nog een dag te blijven om te acclimatiseren en een ander ritme aan te nemen ;).
Nu om drie uur komt er af en toe een zonnetje om de hoek kijken.
Morgen gaan we richting de kust om uiteindelijk de stranden van D-day te bezoeken.
Dit is onze eerste blog en ben benieuwd hoe hij aankomt bij jullie en we horen graag wat er moet/kan verbeteren.
Groet van ons


Leuk dat jullie al op de camping staan
Even bijkomen
En borrelen hoort er ook bij
Leuk dat we jullie zo kunnen volgen
Lilian wil je Hennie toevoegen aan de adressenlijst: [email protected]
Tot de volgende blog
Ik heb geen melding ontvangen dat er een verhaal klaar stond, dus ga me anders nog een x aanmelden. Hoe dan ook, zelf kijken werkt ook 😍
Ja Jan, we moeten een ander inductie plaat kopen! Tis niet anders, we moeten toch eten kunnen koken he!! 😱😱
Fijn dat jullie het naar je zin hebben!
Tot horens!! Grtjes van ons
Leuk om jullie zo te volgen. Geniet ervan!!
Geniet van jullie avontuur. Ik zie uit naar jullie verhalen.
Fijn om jullie reis te volgen, stiekem wel een beetje jaloers.